Kantoi..!! Pelajar Sekolah Kantoi Bawa Alat Puaskan Nafsu Ke Sekolah



Kantoi..!! Pelajar sekolah kantoi bawa alat puaskan nafsu ke sekolah dalam "sport check" di sekolah dalam daerah ini baru-baru ini. 

Pada zaman dahulu remaja lelaki yang baru meningkat dewasa akan memuaskan nafsu dengan melakukan onani. Pada ketika itu tiada facebook tiada twitter dan media sosial seperti zaman sekarang.

Namun sekarang ia lebih moden apabila pelajar lelaki yang masih dibangku sekolah telah memiliki alat seks untuk melepaskan nafsu yang sedang gelora dalam jiwa. Seperti gambar dibawah alat ini menyerupai seperti alat sulit wanita.

Tidak dapat dipastikan dimana pelajar ini boleh mendapati alat seperti ini namun ianya sangat merisaukan kerana ia boleh menyebabkan ketagihan serta menyebabkan mata pelajaran terjejas. Pihak berwajib perlu sentiasa mengadakan sporcheck atau pemeriksaan terhadap pelajar-pelajar ini.


Kantoi..!! Pelajar Sekolah Kantoi Bawa Alat Puaskan Nafsu Ke Sekolah Kantoi..!! Pelajar Sekolah Kantoi Bawa Alat Puaskan Nafsu Ke Sekolah Reviewed by on September 08, 2015 Rating: 5
Kaki Cuci. Powered by Blogger.