Ibu Risau Anak Perempuannya Tiada Kekasih Sanggup Rakam Video Anak Sedang Mandi




TRIBUNNEWS.COM - Seorang ibu yang putus asa kerana anaknya tidak juga memiliki kekasih mengambil tindakan nekad. Ibu yang berasal Beijing, China, meng-upload video anaknya yang telanjang keluar dari kamar mandi ke internet dan menanyai sejumlah lelaki yang berminat.

ARTIKEL MENARIK : Tradisi Gila Keluarga Singapura Menonton Persetubuhan Anak Lelaki Buat Kali Pertama

Dilaporkan The Star dan dikutip Tribunnews.com, Rabu (16/2/2011), video 80 saat itu memperlihatkan sang ibu berbicara ke kamera dan mengatakan ingin mencari kekasih buat anaknya yang berusia 26 tahun. Kamera kemudian berjalan menuju ke kamar mandi dan anak perempuannya keluar dalam keadaan telanjang.

Dia kemudian bertanya ke anaknya, tipe lelaki  mana yang diinginkannya, sang anak menjawab singkat. "Sejauh ini dia baik kepadamu dan kepadaku itu cukup," kata si anak. Komunitas online di China berspekulasi jika anak perempuan di kamera itu seorang aktris bernama Ganlulu dan rakaman video itu nampak jelas.





Ibu Risau Anak Perempuannya Tiada Kekasih Sanggup Rakam Video Anak Sedang Mandi Ibu Risau Anak Perempuannya Tiada Kekasih Sanggup Rakam Video Anak Sedang Mandi Reviewed by on May 27, 2016 Rating: 5
Kaki Cuci. Powered by Blogger.