Dara Aku Masih Ada Tapi Dah Tercalar! Dah Banyak Sangat Dosa Aku Buat, Cuma Zina Je Tak




Selagi kita bernama manusia, selagi itulah kita tidak akan terlepas daripada dosa. Ada kalanya akal fikiran yang waras sering kalah dek hawa nafsu. Walau telah sedaya upaya cuba untuk mengawalnya.

Baca luahan hati wanita ini yang sering dibelunggu rasa bersalah serta berdosa setiap kali bertemu dengan teman lelakinya. Sama-sama kita nilaikan buat peringatan diri sendiri kerana sesungguhnya hanya Allah SWT yang layak menghakimi.


ARTIKEL MENARIK : Mesti Cuba..!! 9 Petua Dan Posisi Seks Untuk Hamil Anak Kembar

Jangan Hentam Dulu!



“Cuma Zina Je Yang Tak Buat”


Terpaksa Mandi Wajib!


“Dara Aku Masih Ada Cuma Dah Tercalar”






Nak Bertaubat Sebelum Allah Tarik Nyawa





ARTIKEL MENARIK : 5 Cara Mudah Untuk Buat Faraj Isteri Basah Tanpa Bersetubuh
Dara Aku Masih Ada Tapi Dah Tercalar! Dah Banyak Sangat Dosa Aku Buat, Cuma Zina Je Tak Dara Aku Masih Ada Tapi Dah Tercalar! Dah Banyak Sangat Dosa Aku Buat, Cuma Zina Je Tak Reviewed by on July 23, 2016 Rating: 5
Kaki Cuci. Powered by Blogger.