Kesihatan Lelaki - Cara Yang Betul Menangani Mr. P Yang "Bangun" Di Waktu Pagi



Bagi lelaki yang sihat, ereksi pada pagi hari merupakan hal normal yang sering mereka alami. Biasanya ereksi terjadi saat mereka terlelap sehingga tak jarang lelaki terbangun dengan penis masih dalam keadaan tegang.

Sayangnya Mr P yang 'bangun' ini kerap membuat  lelaki bingung yang harus menjalankan aktivitasnya di pagi hari. Lantas apa yang harus mereka lakukan?

Menurut dokter Heru Oentoeng, M selaku spesialis Andrologi dari hospital Siloam Kebon Jeruk, penis yang tegang memang sebaiknya jangan cuba dimasukkan ke dalam seluar dahulu. Hal ini tentunya dapat membuat lelaki merasa kesakitan.

"Kalau dalam keadaan tegang lalu dimasukkan ke dalam seluar lalu diresleting ya sakit. Namanya penyiksaan, bayangkan saja timun dibengkokkan," kata dokter Heru dalam sesi Journalist Class bertajuk "Papa Keras Mama Puas Hidup Berkualitas".

Lebih lanjut, Dokter Heru menganjurkam agar lelaki terlebih dahulu menjinakkan keadaan Mr P-nya yang sedang 'bangun' agar dapat keselesaan  saat beraktiviti di pagi hari.

Pertama, jika ereksi di pagi hari dipengaruhi oleh keinginan untuk kencing, dokter Heru menganjurkan agar urin dikeluarkan lebih dahulu. Namun jika ereksi di pagi hari dirasa konstan dan si lelaki sudah memiliki pasangan, tak ada salahnya jika keadaani ini dimanfaatkan untuk menikmatinya bersama pasangan.

"Kalau ada pasangan ya tak ada salahnya dimanfaatkan. Lakukan quickie sex jika pasangan mahu, kan sama-sama dapat menikmati," katanya.
Kesihatan Lelaki - Cara Yang Betul Menangani Mr. P Yang "Bangun" Di Waktu Pagi Kesihatan Lelaki - Cara Yang Betul Menangani Mr. P Yang "Bangun" Di Waktu Pagi Reviewed by on July 21, 2016 Rating: 5
Kaki Cuci. Powered by Blogger.