5 Bahagian Paling Sensitif Bagi Lelaki Yang Wajib Pasangan Tahu



Lelaki adalah makhluk yang sama ajaibnya dengan wanita. Bezanya adalah lelaki lebih ringkas dan logik. Mungkin mereka tidak romantik tetapi mereka adalah makhluk yang penuh dengan kejutan. Lelaki sebenarnya suka kejutan yang diberikan oleh pasangan mereka. Oleh itu, cuba beri kejutan dan puaskan pasangan anda malam ini dengan sentuhan nakal dan menggoda pada 5 bahagian paling sensitif bagi lelaki.
1. Bahagian Dalam Peha
Bahagian dalam peha seorang lelaki adalah bahagian paling sensitif dan merupakan tempat paling tepat untuk anda menggodanya. Sedikit sahaja sentuhan di bahagian ini sudah mampu membuatkan pasangan anda menggila dan inginkan anda. Untuk mereka yang mempunyai pasangan yang sedikit malu, sentuh di bahagian ini dengan perlahan.
2. Tengkuk Dan Leher
Tenguk dan leher adalah kawasan yang mudah tegang kerana penat, namun boleh juga mudah relex bila anda menciumnya. Manjakan pasangan dikawasan ini bila melihat mereka kepenatan. Berikan ciuman yang menggoda jika hendak ke babak seterusnya.
3. Puting Payudara
Jangan hanya melihat dadanya yang bidang sahaja, lihat juga puting payudaranya. Ini bahagian yang sensitif bagi sorang lelaki dimana anda boleh berikan sentuahan manja dan lembut. Usap dengan perlahan dan berikan senyuman anda biar pasangan anda terasa keawang-awangan.
4. Punggung
Sama seperti wanita, bahagian punggung juga merupakan bahagian sensitif bagi lelaki. Berikan sentuhan manja anda agar pasangan lebih terpegun. Bila sedang melakukan foreplay, jangan ditinggalkan bahagian sensitif ini.
5. Tentu Sahaja Mr.P
Bahagian ini adalah bahagian paling sensitif bagi lelaki dah kemuncak segalanya. Bermain-mainlah anda dibahagian ini. Jangan terus buat serangan langsung. Lakukan aksi cumbuan, pelukan dan sedikit drity talk dan kemudian sentuh Mr.P nya. Lihat apa yang akan terjadi selepas itu.
Bahagian paling sensitif ini juga memerlukan perhatian yang khusus. Sebelum menyentuhnya, pastikan dalam keadaan yang nyaman agar tidak hilang nikmatnya.
5 Bahagian Paling Sensitif Bagi Lelaki Yang Wajib Pasangan Tahu 5 Bahagian Paling Sensitif Bagi Lelaki Yang Wajib Pasangan Tahu Reviewed by on January 23, 2017 Rating: 5
Kaki Cuci. Powered by Blogger.