Mengungkap Rahsia-Rahsia Disebalik Warna Seluar Dalam Wanita




Sebuah syarikat pakaian dalam asal AS mengadakan tinjauan terhadap 100 responden perempuan di setiap negara di dunia mengenai warna seluar dalam kesukaan mereka, selain jenis bahan dan model. Ternyata hasilnya sedikit mengejutkan. Sebanyak 90% responden menjawab bahawa mereka menyukai seluar dalam hitam tanpa memikirkan bahan dan model.

Alasan mereka memilih warna hitam ternyata selain meningkatkan rasa percaya diri, responden mengaku merasa lebih seksi dan mengghairahkan, juga ternyata merupakan suatu tanda berkabung antarabangsa. Berikut ini Rahsia Di sebalik Warna Seluar Dalam Wanita.

Warna Hitam


Ini adalah warna paling gelap dari yang lain untuk pakaian dalam perempuan. Paling sesuai bagi kamu yang nggak suka tampil blak-blakan. Watak misteri terpancar pada kegelapan warna hitam. Kecuali itu, hitam juga sangat tipikal untuk sebuah penampilan yang elegan dan seksi.

Warna Pink



Warna ini memang identik dengan kesan girlie dan feminim boleh diliat di kedai online, butik online tentunya pada saat anda ingin belanja pakaian dalam dengan belanja Baju Wanita Terbaru & Model Baju Terbaru talian.


Warna Merah


Mencerminkan sikap berdikari dan bebas. Selain mewakili keberanian dan kebebasan, merah juga sering dipandang sebagai warna yang seksi dan menggoda bagi mr.P

Warna Biru



Mewakili kecerahan dan keselesaan. Penyuka warna biru biasanya sangat menyukai ketenangan. Bila ingin merasa nyaman dan diterima tanpa harus tampil sangat percaya diri, dalaman warna biru boleh menjadi pilihan ketika membeli-belah pakaian dalam talian.


Warna Orange


Perpaduan antara warna kuning dan merah ini identik dengan tipikal orang yang menyukai cabaran dan senang muncul sebagai pusat perhatian mr.P

Warna Kuning



Warna cerah ini melambangkan kecerdasan dan intelektual yang tinggi. Kuning juga sering diidentikkan dengan warna outdoor. Penyuka warna ini seorang yang optimis, bebas, dan tahan lasak.

Warna Putih



Semua orang tahu warna satu ini serupa dengan suci dan bersih. Putih juga termasuk warna paling aman selain hitam, kerana boleh dipadu dengan segala warna.

Warna Hijau



Sangat serupa dengan alam dan segala yang berbau natural. Peminat warna ini adalah penyuka hal-hal yang natural dan pencinta kedamaian tapi bukan bermakna tidak menerima gangguan Mr.P
Mengungkap Rahsia-Rahsia Disebalik Warna Seluar Dalam Wanita Mengungkap Rahsia-Rahsia Disebalik Warna Seluar Dalam Wanita Reviewed by on May 15, 2016 Rating: 5
Kaki Cuci. Powered by Blogger.