Lelaki Wajib Tahu..!! Sebab Mengapa Bahagian Bawah Z@kar Menjadi Gelap




Bawah Zakar Gelap??

Jika anda perhatikan keadaan zakar anda, anda pasti dapat lihat keadaan bawah zakar gelap. Kenapa ia kelihatan gelap? Adakah kerana zakar anda kotor dan penuh daki sehingga ia kelihatan gelap atau adakah kerana hobi anda yang suka melakukan onani menyebabkan warna bawah zakar gelap?

Artikel Menarik : Memang Saya Bangga Punya Suami Yang Gagah Dan Sentiasa Puaskan Saya, Tapi Kalau Tiap-tiap Malam Macam ni...
Sebenarnya bawah zakar gelap kerana kawasan kulit di kemaluan anda mengandungi melanin di mana ia menggalakan kulit anda untuk berwarna gelap daripada warna kulit anda. Jika kulit badan anda cerah, warna bawah zakar anda akan jadi sedikit gelap.

Bagi zakar yang besar dan panjang , keadaan bawah zakar anda adalah semakin gelap kerana kebesaran zakar anda menyebabkan udara tidak dapat masuk atau bergerak bebas di kawasan tersebut.

Bagi anda yang rasa rungsing dengan keadaan bawah zakar gelap, anda jangan risau kerana ia adalah kejadian semulajadi dan tidak akan beri anda apa–apa kesan dari segi kesihatan. Keadaan bawah zakar gelap bukanlah satu petanda bagi penyakit kelamin dan anda tidak perlu terlalu risau mengenainya.

Jika anda ingin cerahkan atau putihkan bawah zakar yang gelap, anda boleh beli produk yang boleh mencerahkan kawasan tersebut. Bagi anda yang risau mengenai keadaan bawah zakar gelap kerana takut ia penuh dengan kotoran, anda boleh memberus kawasan tersebut setiap kali anda mandi supaya kawasan tersebut sentiasa bersih.


Artikel Menarik : Mesti Cuba..!! 9 Petua Dan Posisi Seks Untuk Hamil Anak Kembar

Jika anda dapati entri blog ini berguna, kongsi dengan rakan-rakan anda. Klik butang Facebook dan Twitter di bawah.
Lelaki Wajib Tahu..!! Sebab Mengapa Bahagian Bawah Z@kar Menjadi Gelap Lelaki Wajib Tahu..!! Sebab Mengapa Bahagian Bawah Z@kar Menjadi Gelap Reviewed by on July 22, 2016 Rating: 5
Kaki Cuci. Powered by Blogger.