OMG..!! Gara-gara Selfie Di Depan Kaca Bilik Mandi, Gadis Ini Menyesal Seumur Hidupnya




Selfie di depan cermin bilik mandi merupakan hal yang lumrah di kalangan remaja, terutama para gadis. Namun, siapa sangka selfie di depan cermin seperti yang dilakukan gadis ini boleh menimbulkan masalah besar.

Artikel Menarik : Gaji Awak Sama Banyak Dengan Duit Belanja Saya, Macam Mana Saya Boleh Hidup Dengan Awak??
Seorang gadis yang sedang selfie di bilik mandi tak sengaja melakukan perbuatan yang sangat memalukan. Tanpa dia sedari, dalam fotonya kelihatan dua mainan seks atau dildo di sebelahnya.


Parahnya lagi, dia menghantar foto selfienya kepada orang tuanya. Sementara, kakaknya justru menunggah foto memalukan itu ke tapak berkongsi Imgur.

Chat bermula apabila gadis itu menghantar gambar yang tanpa ia sadari boleh menimbulkan masalah melalui aplikasi iMessage, berjudul 'fam' ke telefon bimbit kakaknya.

Artikel Menarik : Mesti Cuba..!! 9 Petua Dan Posisi Seks Untuk Hamil Anak Kembar

Dalam gambar itu, memang sekilas tidak ada yang aneh. Seorang gadis berambut panjang yang sedang selfie di depan cermin bilik mandi, memakai jumper kasual dan seluar pendek.



OMG..!! Gara-gara Selfie Di Depan Kaca Bilik Mandi, Gadis Ini Menyesal Seumur Hidupnya OMG..!! Gara-gara Selfie Di Depan Kaca Bilik Mandi, Gadis Ini Menyesal Seumur Hidupnya Reviewed by on July 22, 2016 Rating: 5
Kaki Cuci. Powered by Blogger.