Rakaman Pemuda Kantoi Rogol Ayam Setelah Ditolak Kekasih Untuk Berasmara



Polis kebingung sama ada untuk menangkap seorang lelaki kerana didakwa "merogol" dan membunuh ayam di Plaridel, Bulacan, apabila seorang 'Saksi melaporkan awal hari ini.

Eduardo Faustino Agnaya telah memfailkan aduan kepada polis menuduh seorang lelaki gila seks yang hanya dikenali sebagai "Jano" melakukan "jenayah."

Pemilik ayam mendakwa dia menangkap lelaki itu di dalam bilik sedang berbaring berehat di atas katil dan hanya berpakaian seluar dalam serta ayam yang mati di perut suspek.

Menurut Ketua Kampung Maximo Lazaro, Selepas disoal, lelaki itu mengatakan dia kecewa setelah kekasihnya menolak ajakan untuk berasmara. Lalu dengan hati yang marah dan kecewa dia langsung melepaskan nafsunya terhadap haiwan yang tidak bersalah itu.

"Jelas sekali ayam telah dirogol kerana kesan pada bahgian dubur haiwan itu merudum, "Kata Lazaro kepada GMA News dalam satu wawancara.

Ketua kampung yang disertai Faustino telah memfailkan aduan terhadap Jano kepada polis yang tidak pulang ke biliknya selepas kejadian itu.

Menurut laporan itu, polis sedang mengkaji jika aduan itu layak sebagai kes rogol-bunuh.

"Kami telah melaporkan  kepada polis agar jano ditangkap kerana perbuatan dia adalah satu kehinaan di mata Tuhan dan satu tindakan memalukan pada manusia. Ini bukanlah kali pertama kes sebegini berlaku dan sebab utamanya mungkin berkaitan dengan amalan ilmu sihir," Kata Chimbuleni.

Peguam bela kebajikan haiwan, bagaimanapun berkata, undang-undang terhadap kekejaman haiwan boleh digunakan untuk kuku lelaki itu.

Video Suspek Sedang Merogol Ayam :


Ish..ish..ish...Apa kejadah ni..hehe
Rakaman Pemuda Kantoi Rogol Ayam Setelah Ditolak Kekasih Untuk Berasmara Rakaman Pemuda Kantoi Rogol Ayam Setelah Ditolak Kekasih Untuk Berasmara Reviewed by on November 20, 2016 Rating: 5
Kaki Cuci. Powered by Blogger.