Fuhhh Best Siot..!! Lepas Stim Terus Main, Baru Ada Rasa

Gadis hisap ganja

Fuhhh Best Siot..!! Lepas Stim Terus Main..Apa kejadah Budak-budak zaman sekarang ni!! Semua benda Nak caption dalam media sosial. 

Wanita berusia 23 tahun ditahan bersama rakan lelakinya berusia 20-an ketika menghisap syabu di hotel bajet di Taming Jaya, di sini, pagi tadi.

ARTIKEL MENARIK : Sebab Pelik Mengapa Tiada Bilik Hotel Bernombor 420

Mereka ditahan dalam Ops Bersepadu oleh Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Kajang membabitkan 219 anggota bersama Jabatan Pendaftaran Negara, Jabatan Imigresen Malaysia, Jabatan Pengangkutan Jalan dan Majlis Perbandaran Kajang.

Wanita yang mahu dikenali sebagai Sahira itu berkata, dia baru sehari dibebaskan dari lokap Balai Dang Wangi atas kesalahan yang sama.

Katanya, dia ketagih syabu sehingga menghadapi masalah kewangan dan terpaksa menangguhkan pengajiannya di kolej swasta.

"Saya sudah mula mencuba 'barang' (syabu) sejak usia 15 tahun lagi kerana perasaan ingin mencuba dan terpengaruh rakan di sekolah.

"Tak sangka ia menjadi detik permulaan hitam hidup saya dan sehingga kini saya masih menagih dan sudah tujuh kali saya ditahan polis," katanya.

Stim ganja

Stim Ganja 2

Nampaknya meneliti laman sosial anak-anak muda zaman sekarang pun dah cukup memberitahu kita betapa parahnya masalah moral masa kini.



Nampak sangat akal tak cukup panjang, sesetengah mereka sudahlah melakukan perkara bangang kemudian selamba pula memberitahu dunia menerusi Facebook, Twitter, Instagram dan sebagainya tentang perbuatan mereka itu tanpa malu dan was-was.


Fuhhh Best Siot..!! Lepas Stim Terus Main, Baru Ada Rasa Fuhhh Best Siot..!! Lepas Stim Terus Main, Baru Ada Rasa Reviewed by on July 25, 2016 Rating: 5
Kaki Cuci. Powered by Blogger.